Etykiety

wtorek, 7 lutego 2012

inspiracje

Dzisiaj kilka moich modowych inspiracji, po części moja wishlista:)
nasty gal
bershka


vintage shop

asos
Nie wiecie może gdzie można kupić takie buty? Nigdzie nie mogę ich znaleźć:(

Aktualnie czekam na moją maszynę do szycia, którą dostanę  w marcu. Rozglądam się za rzeczami, które mogłabym sobie uszyć. Na razie na liście jest spódniczka z przed ostatniego zdjęcia i koronkowa sukienka:)

UWAGA KONKURS!
                 http://antywieszak.pinger.pl/m/10577475/konkurs


Na koniec moja dzisiejsza stylizacja. Nie mam jeszcze możliwości pokazania swoich zdjęć, więc stworzyłam w polyvore stylizację mniej-więcej taką jak moja dzisiejsza. Tylko moja marynarka ma drobne biało-granatowe pionowe paseczki.

15 komentarzy:

  1. Granatowe spodnie i sweter w serca - cudo ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega!!!! rzeczy w serca super słodkie!!!:):*:*:*:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również obserwuję ;D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje :)

    Buciki kupilam w sklepie internetowym czasnabuty.pl za 90zł albo 99zł nie pamiętam już xD

    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka u samej góry jest zjawiskowa! dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  6. buty, spódniczka i bluzka :)
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana czekam na zdjecie Twoich wloskow ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne inspiracje i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sweterek w serca jest ekstra! :)
    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Motyw w serduszka podoba mi się najbardziej!:) Jest uroczy! Zwłaszcza te rajstopy!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do siebie na konkurs !
    Pozdrawiam,
    radlewski.blogspot.com <3 [<3]
    Rozmowa zakończona
    Paulina pisze...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz+ dodaję do obserwowanych :)
    sweterek w serca i legi są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudny sweter w te <3 ;D

    równiez obserwuje ;D

    www.paperversion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja Droga! Serdecznie zapraszam Cie do przeczytania posta "jak poprawnie myc wlosy?", ktory znajduje sie na moim blogu :) wiecej mozesz przeczytac w zakladce "pielegnacja", prosze takze o drobna pomoc w pisaniu postow na temat zapuszczania wlosow, bo tego jest taaak duzo,ze sama nie dam rady o wszystkim napisac :(
    buziaki!! ♥

    Soveir

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz:)
Codziennie wywołujecie uśmiech na mojej twarzy;D
Staram się wszystkim wam odwdzięczać.
Zachęcam do obserwowania;)