Etykiety

poniedziałek, 6 maja 2013

comeback

Hej :)
Strasznie dawno mnie tu nie było. W zasadzie zastanawiałam się czy nie usunąć tego bloga, bo i tak już dawno o nim zapomniałam z powodu całkowitego braku czasu, ale coś mnie tknęło, żeby jednak tutaj wrócić. 
Postanowiłam jednak, że zmienię tego bloga. Będę pisała o wszystkim co tylko się zrodzi w mojej głowie, a nie tak jak do tej pory o modzie czy urodzie. Także zaczynam tego bloga pisać od początku. Pousuwam część starych postów i dodam nowe, kompletnie inne niż przedtem. Może dlatego, że i ja sama się bardzo zmieniłam? 

To krótko o tym co się u mnie działo. Załam maturę, dostałam się na wymarzone studia i w związku z tym, że wybrałam sobie ciężki kierunek jakim jest budownictwo na politechnice oraz z tym, że w dalszym ciągu trenuje taniec towarzyski nie mam kompletnie na nic czasu. 
Żyje sobie teraz w nowym mieście, w którym jestem bezgranicznie zakochana, poznałam tutaj zupełnie nowych ludzi, ze starymi znajomymi raczej nie mam kontaktu, poza 3 przyjaciół. Od lipca nie mam faceta i o dziwo jest mi z tym bardzo dobrze :) 

To tyle. Więcej przy kolejnej okazji. Chyba, że macie jakieś pytania? 
Stęskniłam się już za Wami, więc niedługo kolejny post, jak tylko tutaj troszkę posprzątam. 
Pa :*

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz:)
Codziennie wywołujecie uśmiech na mojej twarzy;D
Staram się wszystkim wam odwdzięczać.
Zachęcam do obserwowania;)